Why Change?
 
 
 
 
 
     
 

Interne factoren

Wanneer er een aanwijsbaar (tijdelijk) tekort is aan marketing- of saleskrachten op managementniveau met doorslaggevende ervaringen, of uw marketing- of salesorganisatie kampt met een complex verandertraject, spreekt het inschakelen van SalesChange voor zich. Maar er kunnen ook andere redenen zijn: performanceverschillen tussen businessunits/vestigingen, targets die niet gehaald worden of simpelweg een dalende omzet, te lage marges of een te hoge costs of sales.

Maar ook als het ogenschijnlijk goed gaat, kan het altijd beter. Hogere klanttevredenheid, hogere rendementen, doorzichtigere structuren en een succesvolle uitvoering van nieuwe strategieën zijn doelen van dynamische ondernemingen die bereikt worden dankzij de samenwerking met SalesChange. Ook ambitieuze startende ondernemers die expertise zoeken en nog geen volwaardige marketing- of sales-staff in dienst kunnen nemen, staan we tijdelijk bij met concrete oplossingen.

 

 
     
 
 
© 2006 SalesChange.