Digitale marketingtools en -technieken evolueren voortdurend. In deze cursus helpt docent Brad Batesole u bij te blijven in dit snel veranderende onderwerp, en helpt hij u uw bedrijf door de ruis weg te nemen, potentiële klanten aan te trekken en met de tijd mee te gaan. Brad begint met het bespreken van de bouwstenen van online marketing, inclusief hoe het wordt gebruikt, waar het is geweest, en waar het naar toe gaat. Vervolgens legt hij stap voor stap uit hoe u uw waardepropositie kunt bepalen, uw doelmarkt kunt identificeren en uw doelstellingen en KPI’s kunt vaststellen. Vervolgens bespreekt hij hoe klanten de online aanwezigheid van een merk in zijn geheel evalueren, en hoe u een marketingkanaal kiest, uw website optimaliseert en gebruikmaakt van SEO, betaalde reclame en sociale media om door uw doelgroep te worden gevonden. Bovendien leert u hoe u een e-mailmarketingplan ontwikkelt, gaat u aan de slag met videomarketing en leert u eenvoudig te begrijpen marketingrapporten op te stellen waarmee u uw vooruitgang kunt evalueren.
Basisbeginselen van Digitale Marketing
Basisbeginselen van digitale marketing
Basisbeginselen van digitale marketing
Course Includes:
14 Lesson
55 Topics
2 hours 9 minutes
Course Content
Categorieën
Recent Posts
Welke subsidies en regelingen zijn er voor startende ondernemers?
4 June 2024Wat is belangrijk bij de bouw van je website?
4 June 2024Hoe voorkom je als (startende) ondernemer een burnout?
4 June 2024Tags