Marketing is een spel met een hoge inzet. Of u nu nieuw bent in het vak of uw vaardigheden wil bijschaven voor de volgende campagne, u hebt een sterke basis nodig om verder te gaan. Deze cursus leert de basiselementen van elke succesvolle marketingactie. Instructeur Drew Boyd is hoogleraar en consultant met meer dan 30 jaar marketingervaring voor grote merken. In deze cursus legt hij de rol van marketing in de organisatie uit en biedt hij kaders om een bedrijf en zijn concurrenten te analyseren, om een strategie voor alles te ontwikkelen, van prijsstelling tot promotie, en om tactische programma’s op te stellen die uw strategie koppelen aan reële campagnes. U krijgt ook tips om een effectief cross-functioneel team samen te stellen, buy-in te krijgen in een hele organisatie, en uw resultaten te meten.
Basisbeginselen van Marketing
Basisbeginselen van marketing
Basisbeginselen van marketing
Course Includes:
6 Lesson
22 Topics
49 minutes
Course Content
Categorieën
Recent Posts
Welke subsidies en regelingen zijn er voor startende ondernemers?
4 June 2024Wat is belangrijk bij de bouw van je website?
4 June 2024Hoe voorkom je als (startende) ondernemer een burnout?
4 June 2024Tags